Automatic Call Distribution

W NFON Cloud Telephone System, inteligentne przekierowywanie połączeń (ACD) kieruje wszystkie połączenia dokładnie tam gdzie powinny dotrzeć: do wolnego pracownika, systemu IVR (Interactive Voice Response), poczty głosowej lub kolejki.

Najważniejsze funkcje ACD w NFON Cloud Telephone System:

  • Dowolna ilość interaktywnych odpowiedzi głosowych na system
  • Własne komunikaty
  • Do 13 wyborów na dialog dla standardowych interaktywnych odpowiedzi głosowych (0 … 9, *, # i przekroczony limit czasu)
  • Dowolny cel w systemie dla każdego wyboru (grupy, kolejki, IVR, rozszerzenia, etc.)
  • Przypisanie poziomu umiejętności i stopień specjalizacji dla członków grupy (Skill Based Routing)
  • Wielocyfrowe odpowiedzi głosowe pozwalają na osiągnięcie celu przez wprowadzanie wielu cyfr (np. „123”)
  • Interpretacja liczb wielocyfrowych jako wybieranie numeru wewnętrznego. Łączy to dzwoniącego z numerem wewnętrznym (amerykański panel centrali).
  • Łączenie interaktywnych odpowiedzi głosowych