Automatic Call Distribution
W NFON Cloud Telephone System, inteligentne przekierowywanie połączeń (ACD) kieruje wszystkie połączenia dokładnie tam gdzie powinny dotrzeć: do wolnego pracownika, systemu IVR (Interactive Voice Response), poczty głosowej lub kolejki.
Najważniejsze funkcje ACD w NFON Cloud Telephone System:
- Dowolna ilość interaktywnych odpowiedzi głosowych na system
- Własne komunikaty
- Do 13 wyborów na dialog dla standardowych interaktywnych odpowiedzi głosowych (0 … 9, *, # i przekroczony limit czasu)
- Dowolny cel w systemie dla każdego wyboru (grupy, kolejki, IVR, rozszerzenia, etc.)
- Przypisanie poziomu umiejętności i stopień specjalizacji dla członków grupy (Skill Based Routing)
- Wielocyfrowe odpowiedzi głosowe pozwalają na osiągnięcie celu przez wprowadzanie wielu cyfr (np. „123”)
- Interpretacja liczb wielocyfrowych jako wybieranie numeru wewnętrznego. Łączy to dzwoniącego z numerem wewnętrznym (amerykański panel centrali).
- Łączenie interaktywnych odpowiedzi głosowych