Automatyczna archiwizacja danych w chmurze
Instalacja 0 zł
Bezpłatna licencja na 14 dni
Xopero Cloud dla Twojej Firmy
Xopero to zaawansowane rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych w chmurze, które pozwala na nielimitowane zabezpieczenie komputerów, baz danych oraz serwerów fizycznych i wirtualnych.
Daje możliwość wykonywania backupów oraz posiada centralne zarządzanie wszystkimi krytycznymi danymi. Pozwala na monitorowanie oraz zdalną konfigurację kont użytkowników i aplikacji. Teraz możesz łatwo backupować i odzyskiwać pliki, bazy danych, konta pocztowe, środowiska fizyczne oraz wirtualne i Microsoft System State.
- Dane przechowywane są w polskiej chmurze.
- Zabezpieczenie całej infrastruktury w firmie (komputery, serwery, maszyny wirtualne).
- Centralnie zarządzane.
- Prosta instalacja i konfiguracja.
- Panel użytkownika.
- Intuicyjny interfejs.
- Polski support.
Xopero Cloud Personal dla Twojego komputera
Xopero Cloud Personal dla Twojego komputera to system do tworzenia kopii zapasowych w chmurze, dla pojedynczego użytkownika obsługującego do 5 komputerów.
- Dane przechowywane są w polskiej chmurze.
- Zabezpieczenie komputerów (laptopy, komputery, smartfony).
- Zabezpieczenie danych dla klientów personalnych oraz firm 1-osobowych.
- Prosta instalacja i konfiguracja.
- Panel użytkownika.
- Intuicyjny interfejs.
- Polski support.
Kluczowe funkcje XOPERO:
- Najwyższy poziom bezpieczeństwa Twoich danych i zgodność z dyrektywą RODO.
- Harmonogram archiwizacji– możesz zaplanować konkretną datę i godzinę wykonywania kopii zapasowych. Wszystkie kopie zapasowe są wykonywane automatycznie.
- Szyfrowanie AES 256 i SSL – bezpieczeństwo Twoich danych gwarantuje AES 256, za pomocą którego pliki są szyfrowane jeszcze zanim zostaną wysłane na serwer.
- Backup przyrostowy i różnicowy – przesyłanie tylko zmienionych bloków plików pozwala skrócić czasy wykonywania kopii oraz zmniejszyć obciążenie transferu.
- Wersjonowanie – szybko przywrócisz wybraną wersję pracy na pliku. Decydujesz ile wersji ma być przechowywanych.
- Disaster recovery – Xopero umożliwia kompleksowe zabezpieczenie całego środowiska biznesowego.
- Mobilność – dostęp do plików z każdego miejsca na świecie, 24 godziny na dobę.
- Synchronizacja – dla Twojej wygody dane są automatycznie przesyłane na wszystkie urządzenia z zainstalowaną aplikacją, są więc zawsze na wyciągnięcie ręki.
- Deduplikacja danych – pozwala zredukować zajmowaną przestrzeń oraz czas wykonywania backupu.