Profesjonalny outsourcing IT

Obsługa informatyczna od lat jest specjalnością naszej firmy. Dzięki bogatemu doświadczeniu oraz zespołowi wykwalifikowanych pracowników zapewniamy Państwu outsourcing informatyczny na najwyższym poziomie i w bardzo atrakcyjnych cenach. Usługi informatyczne są obecnie niezbędne w każdej firmie, a jakość ich świadczenia w sposób wymierny wpływa na efektywność działania przedsiębiorstwa, dlatego warto zlecić je wiarygodnemu i rzetelnemu partnerowi. Nasze działania koncentrują się na zaspakajaniu potrzeb małych oraz średnich przedsiębiorstw.

Jeżeli szukasz firmy, która otoczy Twoje przedsiębiorstwo opieką informatyczną. Jeśli potrzebujesz idealnie dopasowanej, profesjonalnej obsługi informatycznej. Jeżeli jesteś niezadowolony ze swojej obecnej obsługi informatycznej. To świetnie trafiłeś. Udowodnimy, że obsługa przez wyspecjalizowaną firmę IT to nie koszt, a czysty zysk.

Zaproponujemy optymalną ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb. Zabezpieczymy Twój biznes od strony IT.

Pakiety profesjonalnej obsługi informatycznej dla małych i średnych firm

Serwis doraźny

Opłata naliczana za roboczogodzinę

BEZPIECZNA PLATFORMA ZDALNEGO DOSTĘPU TeamViewer

OBSŁUGIWANE STANOWISKA

w zależności od zlecenia

SERWERY

w zależności od zlecenia

Szczegóły>>

Podstawowy

BEZPIECZNA PLATFORMA ZDALNEGO DOSTĘPU TeamViewer

OBSŁUGIWANE STANOWISKA

<5 (kolejne stanowisko od 70 zł netto)

SERWERY

brak

Szczegóły>>

Zaawansowany

BEZPIECZNA PLATFORMA ZDALNEGO DOSTĘPU TeamViewer

OBSŁUGIWANE STANOWISKA

<10 (kolejne stanowisko od 70 zł netto)

SERWERY

1 szt.

Szczegóły>>

Profesjonalny

BEZPIECZNA PLATFORMA ZDALNEGO DOSTĘPU TeamViewer

OBSŁUGIWANE STANOWISKA

<20 (kolejne stanowisko od 66 zł netto)

SERWERY

2 szt.

Szczegóły>>

Współpraca z WaMedic zapewnia

  • Eliminację kosztów zatrudnienia informatyków takich jak: wydatki na ZUS, miejsce w biurze, szkolenia, komputer wraz z oprogramowaniem, telefon, materiały biurowe i eksploatacyjne itp.
  • Dostępność i szybkie wsparcie. Realizacja zgłoszeń poprzez zdalne, bezpieczne połączenie z systemem użytkownika, konsultacje telefoniczne lub e‑mail.
  • Kontrolę nad realizacją zgłoszeń i projektów. Posiadamy własny Internetowy System Obsługi Zgłoszeń https://pomoc.wamedic.pl, który umożliwia monitorowanie postępów i czasu ich realizacji zgodnie ze standardami ITIL.
  • Przewidywalność kosztów IT w firmie. Przygotowujemy zestawienie budżetu na kolejny rok, w tym: koszty stałej obsługi – miesięcznego abonamentu, odnowienia licencji, wymiany sprzętu itp.
  • Wykorzystanie ponad 20 letniego doświadczenia w IT naszych inżynierów. Przedstawiamy propozycje innowacyjnych rozwiązań informatycznych przygotowanych przez wykwalifikowanych specjalistów, umożliwiających optymalizację procesów biznesowych, przyśpieszenie pracy, wzrost produktywności i osiąganie zwiększonych dochodów.
  • Ochronę danych i zachowanie ciągłości biznesu. Wdrażamy kompleksowe systemy archiwizacji danych. Aktualna kopia zapasowa gwarantuje Klientowi szybki powrót do pracy w przypadku utraty danych w następstwie niepożądanych zdarzeń, awarii, ataku złośliwego oprogramowania, kradzieży itp.
  • Niesutannie dbamy o bezpieczeństwo, stabilność i ciągość pracy systemów informatycznych naszych klientów.

Fromy współpracy

Umowa serwisowa. W ramach ryczałtu analizujemy i doradzamy optymalne rozwiązania w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego, wdrażamy kompleksowe systemy archiwizacji danych, usuwamy awarie systemów komputerowych i oferujemy rozwiązania profilaktyczne, dokonujemy cyklicznych inspekcji, modernizujemy komputery, instalujemy i utrzymujemy sieci komputerowe. Zapewniamy bezpłatne konsultacje. Wysokość stałej, comiesięcznej opłaty oraz zakres opieki ustalane są indywidualnie, w zależności od potrzeb, specyfiki prowadzonej dziłalności, uzywanego oprogramowania i ilości obsługiwanego sprzętu. Do dyspozycji naszych stałych klientów udostępniamy własny Internetowy System Obsługi Zgłoszeń https://pomoc.wamedic.pl, który zapewnia możliwość monitorowania postępów i czasu realizacji zgłoszeń/projektów zgodnie ze standardami ITIL.

Serwis doraźny. Wystarczy zgłosić problem telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Korzyści zawierania umów serwisowych

UMOWA SERWISOWA

Opieka dedykowanego serwisanta
Dostep do Internetowego Systemu Obsługi Zgłoszeń 24h/7
Nadzór nad bezpieczeństwem eksploatacji systemów IT
Profilaktyka i bieżące zlecenia
Szybka i priorytetowa reakcja na zgłoszenia serwisowe
Wygoda miesięcznego abonamentu

SERWIS DORAŹNY

Brak opieki dedykowanego serwisanta
Brak dostepu do Internetowego Systemu Obsługi Zgłoszeń 24h/7
Brak nadzoru nad bezpieczeństwem eksploatacji systemów IT
Pomoc doraźna
Czas reakcji na zgłoszenie do 16 godz.
Opłata naliczana za roboczogodzinę

Warunki cenowe za obsługę IT aptek i placówek medycznych ustalane są na podstawie ilości posiadanych licencji Kamsoft oraz zakresu usługi.