Kolejki

NFON Cloud Telephone System ze swoimi rozbudowanymi możliwościami oferuje funkcjonalności kolejkowania i call center w jednym.

Funkcje

  •  Dowolna ilość kolejek i linii zbiorowych na system
  •  Własne, wstępne i okresowe zapowiedzi
  •  Własna muzyka oczekiwania w kolejce (definiowana oddzielnie)
  •  Automatyczne przekierowanie do wolnego lub zalogowanego agenta
  •  Przekierowania na podstawie różnych kryteriów (wszyscy na raz, sztafeta, losowo, najdłuższa przerwa, najniższe obciążenie)
  •  Dowolnie definiowane czas raportowania dla agentów
  •  Wyjątki dla limitu czasu jeśli żaden agent nie jest zalogowany
  •  Opcjonalnie – czas zwieszenia rozmówcy podawany jest agentowi
  •  Opcjonalnie – niestandardowa informacja dla agenta, np. nazwa kolejki
  •  Opcjonalnie – informacja dla dzwoniącego o pozycji w kolejce
  •  Logowanie się do kolejek z urządzeń mobilnych
  •  Ocena agenta (kary). Pozwala zilustrować umiejętności agenta dla różnych kolejek
  •  Kolejki ważone (np. klienci VIP)