Kolejki
NFON Cloud Telephone System ze swoimi rozbudowanymi możliwościami oferuje funkcjonalności kolejkowania i call center w jednym.
Funkcje
- Dowolna ilość kolejek i linii zbiorowych na system
- Własne, wstępne i okresowe zapowiedzi
- Własna muzyka oczekiwania w kolejce (definiowana oddzielnie)
- Automatyczne przekierowanie do wolnego lub zalogowanego agenta
- Przekierowania na podstawie różnych kryteriów (wszyscy na raz, sztafeta, losowo, najdłuższa przerwa, najniższe obciążenie)
- Dowolnie definiowane czas raportowania dla agentów
- Wyjątki dla limitu czasu jeśli żaden agent nie jest zalogowany
- Opcjonalnie – czas zwieszenia rozmówcy podawany jest agentowi
- Opcjonalnie – niestandardowa informacja dla agenta, np. nazwa kolejki
- Opcjonalnie – informacja dla dzwoniącego o pozycji w kolejce
- Logowanie się do kolejek z urządzeń mobilnych
- Ocena agenta (kary). Pozwala zilustrować umiejętności agenta dla różnych kolejek
- Kolejki ważone (np. klienci VIP)